اس ام اس های زیبا ، جدید ، جالب ، جوک و گوناگون

کسي رو براي دوست داشتن انتخاب کن که قلب بزرگي داشته باشه تا مجبور نشي به خاطر اينکه تو قلبش وارد بشي خودت را کوچک کني

___________________

عمراً اينارو بدوني……. 1- توماس اديسون از تاريکي وحشت داشت 2- صداي اردک اکو ندارد 3- چشمهاي شتر مرغ از مغزش بزرگتر است 4- مورچه ها نمي خوابند 5- الفباي مردم هاوايي 12 حرف دارد 6- کد کشور روسيه 007 است 7- اگر سر سوسک را قطع کنند براي چند هفته زنده مي مينند 8- ارتفاع برج ايفل در سرما و گرما بر اثر انقباض و انبساط 16 سانتي متر تغيير ميکند 9- آدامس توسط يک فرمانده جنگي اختراع شد
___________________

ترکه ميره جهنم مي بينه جنيفر لوپز با احمدي نژاد دارن راه مي روند و احمدي نژاد هم اونو مي بوسه. تركه ميره پيش خدا ميگه اي خدا از اين عذابها كه به احمدي نژاد دادي به من هم بده. خدا مي گه خاك بر سرت احمق! اون عذاب جنيفر لوپزه نه احمدي نژاد
___________________

به علی دایی می گن بازی ایران مکزیک چطور بود؟ می گه وسطی باحالی بود خداییش فقط چند بار توپ خورد تو سرم
____________________

دختر و پسره داشتن با هم قايم باشک بازي ميکردند ، دختره به پسره ميگه تو چشم بگذار اونوقت من ميرم قايم ميشم ، اگه تونستي منو پيدا کني بغلم کن و بوسم کن ، اگه هم نتونستي منو پيدا کني من زير راه پله قايم شدم
___________________

به ترکه می گن 3 تا مار نام ببر؟ می گه: مار کبری . مار زنگی. مارمولک

ده ها اس ام اس زیبا در ادامه…

____________________

آهنگ جديد نفرين از محسن چاوشي: الهي تو بميري من نميرم سر قبرت بيام پارتي بگيرم الهي سرخك واوريون بگيري تب مالت و بلاي جون بگيري الهي از سرت تا پات فلج شه كمرت بشكنه دستات سقط شه الهي حصبه و ام اس بگيري سر راه بيمارستان بميري الهي رز يخي باشه تو نباشي الهي كور بشي چشمات نبينه بميري گم بشي حقت همينه الهي شوهر ايدزي بگيري بفهمي كه داري از ايدز مي ميري به در بردي از اين ها جان سالم الهي درد بي درمون بگيري
___________________

ترکه می ره جلو اینه چشاشو می بنده می گن این چه کاریه؟ می گه می خوام ببینم وقتی می خوابم چه شکلیم

____________________

هر چی عطر گل یاسه مال تو هر چی احساسه نیاره مال تو هر چی حرفای قشنگه مال تو هر چی گوشه و کنایست مال من هر چی آهنگه قشنگه مال تو صدای ساز شکسته مال من کوه بیستون با نقشش مال تو همه تیشه و رنجش مال من هر چی آسمون صافه مال تو هر چی ابرای سیاهه مال من هر چی روزای بلنده مال تو یه شب سیاه ابری مال من اون شبای پرستاره مال تو یه دونه ماه و نشونش مال من هر چی دریاست توی دنیا مال تو یه چیکه قطره بارون مال من تموم رنگای عالم مال تو یه دونه رنگ قشنگش مال من دوتاچشمای سیاهم

___________________

ترکه با دوست دخترش تو ماشین بودن می بینه جلوتر ایست بازرسیه به دوست دخترش می گه تو پیاده شو بعد از ایست بازرسی بگو مستقیم تجریش که من دوباره سوارت کنم ……بعد از ایست بازرسی دختره یادش می ره بگه تجریش می گه ونک . ترکه می گه شرمنده مصیرم نمی خوره

___________________

سلام اميدوارم حالت خوب باشه راستش يه چيزی ميخواستم بهت بگم اميدوارم اينو جدی بگيری آخه اين دفعه با هميشه فرق ميکنه ميخواستم چيزيرو بگم يه چيزی که تا به حال بهت نگفتم ميخوام امروز چيزی رو بگم که تا الان زبانم نگفته ميخوام چيزيرو بگم که تا الان چشمم بهت نشون نداده ميخوام چيزيرو بهت بگم که تا حالا گوشات نشنيده . چيزی که تويه تمومه خونمه . ميخوام داد بزنم ميخوام فرياد بزنم که همه بشنوند . از همون اول که آيدی تو رو ديدم ميخواستم اينو بگم اما نشد هر وقت خواستم بگم يه مشکلی پيش اومد اما ايندفه ميگم ايندفه فرق ميکنه . ميخوام چيزی که تويه دلمه بهت بگم . از تمومه وجود داد بزنم بگم که » تا حالا هيچکسی رو اينقدر سره کار نذاشتم »
___________________

وقتی خدا مرد را افرید…………داشت تمرین می کرد
___________________

فرق مرد و گربه؟ اولی یه موجود دله و بی چشم و روه و براش مهم نیست کی بهش غذا می ده دومی یه موجود ملوس خانگی

____________________

تو گلی مثل گلای قشنگه قالی . تو به ظرافت تار و پود فرشای زیبای ایرانی ……اصلا تو خود فرش پاتریسی ………همون که یه تختش کمه
__________________

ترکه جبهه بوده از هر طرف خمپاره می یومده .یکی داد می زنه می گه : سنکر بگیرید .ترکه از اون ور می گه : واسه من بربری بگیری

فرق من و تو: گفتي عاشقمي، گفتم دوستت دارم. گفتي اگه يه روز نبينمت ميميرم، گفتم من فقط ناراحت ميشم. گفتي من بجز تو به كسي فكر نمي كنم، گفتم اتفاقا من به خيلي ها فكر مي كنم. گفتي اگه بري با يكي ديگه من خودمو مي كشم، گفتم اما اگه تو بري با يكي ديگه، من فقط دلم ميخواد طرف رو خفه كنم. گفتي … ، گفتم… . حالا فكر كردي فرق ما اين هاست؟ نه! فرق ما اينه كه: تو دروغ گفتي، من راستشو

__________________

تا وقتي كه تو هستي، تا لحظه اي كه ياد تو در خاطر من جاريست! تا زماني كه دستهاي گرمت همراه دستاي خسته اي منه! تا وقتي كه نگاهت تنها پناهگاه و تكيه گاه نگاه سرگردان منه! تا زماني كه تو همسفر جاده زندگي من هستي! تا وقتي كه شونه هاي تو امن ترين جاي دنياست براي من! من زنده هستم!

__________________

به يه تركه ميگويند چرا قبض اب وبرق را دوست داري ميگويد چون پشت ان نوشته مش ترك گرامي…!!

__________________

رشتي نصفه شب بلند ميشه آب مي خوره ميگه: سلام بر حسين يه نفر از زير تخت ميگه : سلام عباس آقا

_________________

دختران روستا به شهر فكر مي كنند! دختران شهر در آرزوي روستا مي ميرند! مردان كوچك به آسايش مردان بزرگ فكر مي كنند! مردان بزرگ در آرزوي آرامش مردان كوچك مي ميرند! كدامين پل در كجاي جهان شكسته است كه هيچ كس به خانه اش نمي رسد
__________________

الو سلام منزل خداست؟ اين منم مزاحمي که آشناست هزار دفعه اين شماره را دلم گرفته است ولي هنوز پشت خط در انتظار يک صداست شما که گفته ايد پاسخ سلام واجب است به ما که مي رسد ، حساب بنده هايتان جداست؟
__________________

زندگی به مرگ گفت : چرا آمدن تو رفتن من است ؟ چرا خنده ی تو گریه ی من است ؟ مرگ حرفی نزد!!! زندگی دوباره گفت : من با آمدنم خنده می آورم و تو گریه من با بودنم زندگی می بخشم و تو نیستی مرگ ساکت بود زندگی گفت : رابطه ی من و تو چه احمقانه است !!! زنده کجا ، گور کجا ؟ دخمه کجا ، نور کجا ؟

____________________

غصه کجا ، سور کجا ؟ اما مرگ تنها گوش می داد زندگی فریاد زد : دیوانه ، لااقل بگو چرا محکوم به مرگم ؟؟؟ و مرگ آرام گفت : تا بفهمی که تو و دیوانگی و عشق و حسرت چه بیهوده ای

____________________

مي دوني اسكول ترين آدم دنيا كيه؟ احسان….چون نرگس رو عوض كردن ولي نفهميد
____________________

سريال نرگس خيلي هم نکات آموزنده اي داشت: 1- معني استراحت مطلق زن باردار را فهميديم!! 2- طريقه گوش دادن به صداي قلب جنين را فهميديم!! 3- اقتدار پليس را درک کرديم (فردا صبح که از مرز رد شد، عکسشو به تمام «پليسهاي تهران» ميديم!!) 4- معني وکيل زبردست را فهميديم (هدايت:شما هيچ مدرکي نداريد!!) 5- معني بچه هشت ماهه به دنيا آمده را فهميديم تازه اونم با النگو!! 6- معني ازدواج موفق را فهميديم (احسان : سمانه جان !من خستم مي رم خونه تو پيش نرگس بخواب من پيش هدايت)
___________________

سکوت من وتو……. تب عشق بود ميان من و تو تبی که حتی با باران وفا نيز آرام نمی شد و به تاراج رفتن کلام من و تو تا که هيچ چيز بجز سکوت در ميان ما نماند . چهره هايی آرام اما قلبی آشفته و روحی آکنده از حرف من و تو . و در اين بی واژگی و بی کلامی من در اشکهايم غوطه ور بودم و تو تنها نگاهت بدرقه اشکهايم بود و تو با نگاهت اشکهای دلم را پاک کردی وقتی که گونه هايم را نوازش ميکرد

___________________

پس از منفي شدن جواب آزمايش ايدز بهروز در سريال نرگس موجي از شادي و شعف شهرستان قزوين را فراگرفت

___________________

بهترين دوستم نيستي لا اقل بهترين دشمنم باش اگر غمخوارم نيستي لا اقل بزرگترين غم باش هر چي هستي بهترين باش چون بهترين ها هميشه در ياد خواهند ماند

————-

احمدی نژاد به 3 دلیل می خواد اسم ایران رو عوض کنه: 1. ایران اسم زنه 2. عراق بهش تجاوز کرده 3. امریکا بهش نظر داره

____________________________________

دوست رشتیه بهش می گه چه بچه خوشگلی داری – می گه حالا یک کاری برای ما کردی هی منت بذار

___________________________________

همين روزا ميان دست گيرت مي کنن دست بند به دست ميان مي برنت جزئيات جنايت هنوز مشخص نيست اما …..اثر انگشتت روي قلب شکستم مونده

____________________________________

تركه به رفيقش مي گه من يه تمساح پيدا كردم چيكارش كنم؟ ميگه ببرش باغ وحش. فردا رفقيش مي گه برديش؟ تركه مي گه : آره . تازه امشب هم مي خوام ببرمش سينما

____________________________________

بسیجی موبایلشو میزاره رو پیغام گیر می گه لطفا پس از شنیدن دعا ی کمیل پیغام خود را بگذا رید

____________________________________

خيلي بي كاري!!!!!! ببينم تو درس نداري ؟ كارو زندگي نداري؟؟؟؟ خواب و خوراك نداري؟؟ كه 24 ساعت تو قلب مني…..

____________________________________

آسمان را مي نگرم تو را ميبينم خورشيد را مي نگرم تو را ميبينم ماه را مي نگرم تو را ميبينم خوب مسخره از جلوم برو كنار-

____________________________________

خبر فوري: هنوز کنکور در قزوين ادامه دارد، به گزارش بي بي سي هنوز داوطلبين جرأت نکردن دفترچه سولات را از روي زمين بر دارند

____________________________________

چاه مكن بهر كسي ، خسته ميشي….ديگ به ديگ چيزي نمي گه….شلوار مرد كه دو تا شد ، حال مي كنه….گر صبر كني ، زير پات علف سبز مي شه….صلاح مملكت خويش ، رئيس جمهور داند…..جوجه رو هروقت بشمري جيك جيك مي كنه…..عيسي به كيش خود ، موسي به بندر عباس….كوه به كوه مي رسه ، ميّت رو زمين نمي مونه….آشپز كه دوتا شد هيچ كدوم غذا درست نمي كنن….پاتو از گليمت درازتر نكن ، پات دراز مي شه شلوار به پات كوتاه مي شه

_____________________________________

اگه معلم جغرافی بودم اسمتو رو بلند ترين قله ی دنيا می نوشتم اگه معلم ادبيات بودم اسمتو تو تمام شعرام می آوردم اگه معلم شيمی بودم اسمتو در گروه حلال ترين محلول ها قرار می دادم اگر معلم زيست بودم قلبت رو از مهربون ترين قلبها می نوشتم

___________________________________

رشتيه ميره كلاس غيرت . شب زنش پاميشه بره دستشويي رشتيه ميگه كجا ميري زنه ميگه دارم ميرم دستشويي رشتيه ميگه بشين خودم ميرم

_____________________________________

چشمهاي تو مثل درياست… اجازه ميدي جورابامو توش بشورم؟

_____________________________________

به ترکه ميگن: از مسافرت چي آوردي؟ ترکه ميگه: تشريف

_____________________________________

بسيجيه عاشق يه دختر ميشه شماره تلفن مسجد رو بهش مي ده

____________________________________

من 15 تا تو را دوست دارم 7 بهشت 7 آسمان 1 دنیا

____________________________________

نه!نرو!صبر کن قرارمان اين نبود بايد سکه بيندازيم اگر شير آمد:ترديد نکن که دوستت دارم اگر خط آمد:مطمئن باش دوستدارت هستم …..صبر کن سکه بيندازيم اگر دوستت نداشتم…..آن وقت برو

____________________________________

میتونم یه چیزی بهت بگم؟ مطمین باش که از ته قلبم میگم… همیشه از خدا میخواستم که تو زندگیم یه همراه خوب بهم بده.. . همراهی که همیشه کنارم باشه و بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم… خدا یکیشو به من داد…. مال من نوکیاست… مال تو چیه؟

___________________________________

از يه بسيجيه سوال ميکنن : دو خط موازي چيه؟ ميگه:دو خط موازي دو خطي هستند که هيچ گاه به هم نميرسن مگر به دستور مقام معظم رهبری

__________________________________

ميدوني رشتيا به بچه اول چي ميگن؟مرحمتي دوستان !به بچه دوم چطور؟ دوستان ما رو شرمنده کردن!به بچه سوم؟ دوستان ديگه شورشو در آوردن

___________________________________

برو سره ميكروسكوپ …….رفتي؟…….چي ميبيني؟…………يه ذ ره ي كوچيك……….ميدوني چيه؟………آره؟؟؟؟………..يكم فكر كن…………..اون دل منه كه واسه ي تو يه ذره شده

____________________________________

دخترک هميشه مي گفت:من براي نجابت وفا و زيباييت عاشق تو شدم پسرک براي روز تولدش سه حيوان خانگي به او هديه داد …اسب سگ و يک پرنده زيبا! تا دخترک خواست دليل اينکار را بپرسد…. پسرک رفته بود براي هميشه

_______________________________________

به آخونده ميگن در چه صورت بازي ورق مجاز ميشه. آخوند:باسه شرط زير:1- اسم شاه ولايت فقيه بشه 2-بي بي چادر سرش كنه3- سربازها عضو بسيج بشن

________________________________________

2 – قشنگ ترين آدم دنيا :دکتر محمود احمدي نژاد 3 – پيرترين آدم دنيا : علي دايي 4 – جواد ترين آدم دنيا :بنيامين 5 – با استعداد ترين بازيگر سينماي دنيا : محمدرضا گلزار 6 – بد بخت ترين آدم دنيا : دوست پسر 7 – ورزشکار ترين آدم دنيا (البته در رشته چتر بازي ): دوست دختر 8 – باحال ترين آدم دنيا : من 9 – ضايع ترين آدم دنيا : شک نکن که خودتي

_______________________________________

مهم اين نيست که تو اَد ليست مسنجرمون چند نفر اَدد شدن. مهم اينه که تو قلبمون فقط 1 نفر ادد شده باشه که با هم آن بشيم، باهم آرشيو زندگي رو دوره کنيم و با هم آف بشيم. امّا بايد يادمون باشه پسورد دوستيمون رو جوري بسازيم که کسي نتونه هکمون کنه

________________________________________

چي كار كردي كه اين همه طرفدار پيدا كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر جاي شهر كه ميري يكي يه تابلو دستشه كه اسمه تو روشه : ((( گوسفند زنده)))

_______________________________________

برای ازدواج: زن باید نجیب باشه مثله اسب…! چشاش قشنگ باشه مثل آهو…! زیبا و با وقار باشه مثل طاووس…! ولی مرد ها فقط خر باشن کافیه

_____________________________________

خبر رسیده که یکی از فرشته های خدا گم شده. چند میدی لوت ندم؟؟؟

14 پاسخ

  1. هانيه توسلي با حامد كميلي ازدواج ميكنه بچشون دعاي ندبه ميشه

  2. نظرم اینه که اس ام اس هاتون خیلی قدیمی و تکراری بود

  3. سلام
    من خودم اصلا اهل اینجور حرف ها نیستم
    ولی برای ساعت 3 صبح بد نبود

  4. جوک ها و اس ام اس هاتون خیییییییییییلی تکراری بود. باز هم ممنون از شما به خاطر زحماتی که کشیدین .

  5. ضمن تشكر دقت فرماييد:1- جوكهانبايد سياسي باشند2- بايد طبقه بندي شده باشند 3- نبايد تكراري باشند

  6. جوکها زیاد با مزه نبود ولی‌‌ SMS ها قشنگ بودن.

  7. آقا خیلی ممنون کلی خندیدیم خیلی جالب بود موفق باشی

  8. آقايي خيلي گلي خيلي جالب بود مرسي

  9. زحمت کشیده بودید حال کردیم دستتون درد نکنه نباید از حرفای یه عده محدود ناراحت شد ممکنه باب طبع عده ای نباشه دلیل بر بی ارزش بودن کار شما نسیت دنیا دنیای الاوان ورنگها وسلیقه هاست خرما به اون شیرینی یه هسته سنگی وسطش قرار داره این یکی دیگه کار ما بنده ها نیست کار خداست .موفق باشید دوستم.

  10. من مايلم با شما تبادل لينک کنم اگه موافقيد بگيد تا اول من شما رو لينک کنم بعد شما منو لينک کن يا اول منو لينک کنيد و بگيد تا لينکتون کنم

  11. جوک هاتون خیلی تکراری و مسخره بود

  12. سلام دوست عزيز
    وبسايت خوبي داريد
    تبادل لينک ميکنيد؟
    اگر مايل به تبادل لينک هستيد ما رو با نام
    فروشگاه آنلاين ايرانيان
    و آدرس http://www.persiansshop.com
    اضافه کنيد و از قسمت تماس با ما اطلاع دهيد تا در کمترين زمان ممکن شما رو لينک کنيم

    (حتما آدرس سايت خود و عنواني که ميخواهيد با آن نام لينک شويد را براي ما ارسال نماييد)
    باتشکر از شما
    هميشه شاد و پيروز باشيد

  13. عا لي بود ؟نبود؟

  14. فشنگ بودن ولی تکراری

بیان دیدگاه