عکس عجیب: بچه گربه یک چشم!

شریف نیوز :آمریکا، ایالت اورٍگون؛ این بچه گربه یك روز پس از تولد مرد

cat1eye

6 پاسخ

  1. سلام دوست عزیز از دیدن مطالب شما لذت بردم امیدوارم همواره موفق باشید لطفا یه سر هم به من بزنید و اگه مایل بودید من را با عنوان شب طوفانی لینک کنید و به بنده خبر دهید تا من نیز شما رو لینک کنم.

    با تشکر و امید به دوستی بیشتر

  2. سلام دوست من.
    وب سایت فوق العاده ای دارید.
    وبسایت ما هم در مورد آموزش گرافیک فتوشاپ و انیمیشن هستش.
    میخواستم اگر براتون امکانش هست لینک سایت ما رو توی لینکهاتون قرار بدید.
    با تشکر

  3. همچنین ممنون بخاطر عکسها و مطالب بسیار جالب…

  4. سلام . مهرنوشم از سایت احساسات دات کام . سایت ما جاییه که می تونین صداتون رو به گوش عشقتون برسونین . حتی اگه گمش کرده باشین . ابزار رایگان وبلاگ در رابطه با عشق و احساسات هم براتون آماده کردیم . پیروز و پابنده باشید

  5. سلام
    مطلب بسیار جالبی بود. از این چیزها در عالم خلقت زیاد است.

    اگر تمایل به تبادل لینک داشتید خبرم کنین.

    http://key.bitasoft.ir/
    این وب سایت منه

    در مورد کلید سازی و مهر سازی هستش.

    با تشکر

  6. با سلام خیلی جالب بود ………از زحمات شما کمال تشکر را داریم.

بیان دیدگاه